Rumored Buzz on استعلام ثبت شرکتها

Wiki Article

انحلال شرکت چگونه است؟ راهنمای مراحل، مدارک، مالیات و هزینه انحلال شرکت

پیشنهاد ما برای شما ثبت شرکت در قالب سهامی خاص است چرا که الزامات و تشریفات قانونی آن موجب گسترش آینده کسب و کار شما شده و جذب سرمایه‌گذار را تسهیل می‌کند.

برای مثال پس از تکمیل فرآیند ثبت، لازم است چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و کثیرالانتشار انجام شود.

برجا ماندن شخصیت حقوقی شرکت پس از انحلال آثاری دارد، از قبیل: حفظ نام و اقامتگاه شرکت، باقی ماندن دارایی شرکت در مالکیت خودش، برعهده گرفتن تعهدات جدیدی که برای انجام تصفیه ضرورت دارد، امکان تقاضای ورشکستگی پس از انحلال؛ در صورتی که علت انحلال ورشکستگی نباشد.

نکته: اگر سایر سهامداران صورت‌های مالی شرکت رو در اختیار شما قرار نمیدهند، الزام ایشان را از دادگاه بخواهید.

تمامی شرکت های مندرج در قانون تجارت به یکی از دو صورت ذکر شده در بالا منحل می شوند و از این حیث هیچ گونه تفاوتی بین انواع شرکت های قانونی وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله حساب معین چیست را ثبت شرکت در تهران مطالعه نمایید.

پس چه بهتر که در ابتدا از طریق پنجره واحد اقدام کنید و با دریافت هم‌زمان آن‌ها، در وقتتان صرفه‌جویی کنید. چنین الزامی برای شرکت سهامی خاص وجود ندارد.

مدارک هویتی کلیه‌ موسسان (شناسنامه و کارت‌ملی)، مدیران و بازرسان (در صورتی که شخص حقوقی باشد/ مدارک نماینده و نامه نمایندگی)

– از جمله پرمسئولیت‌ترین شرکت‌های تجاری؛ با شخصیت محوری شرکا (اگر دارایی شرکت برای پرداخت بدهی‌های شرکت کافی نباشد، شرکا از اموال شخصی مسئول هستند)

ثبت شرکت تاسیس شرکت ثبت شرکت (راهنمای کامل، نکات مهم و مدارک تاسیس شرکت)

ثبت فوق به معنی افزایش سود های انباشته است= سود انباشته سالهای قبل + سود سال جاری

سلام خسته نباشید برای انجام ثبت افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران شرکت ثبت شرکت ها سهامی خاص چقدر هزینه میشه؟

ما تو زمینه تولید و پخش لبنیات در سطح شهر تبریز فعالیت میکنیم

Report this wiki page